Aktualności
Od 1 marca 2021 r. najniższe stawki wynagrodzeń młodocianych będą wynosiły:
|
Okres |
1.03.2021 r. - 31.05.2021 r. |
|
I rok nauki - nie mniej niż 5% ww. wynagrodzenia |
272,90 zł |
|
II rok nauki - nie mniej niż 6% ww. wynagrodzenia |
327,48 zł |
|
III rok nauki - nie mniej niż 7% ww. wynagrodzenia |
382,06 zł |
|
przyuczenie do wykonywania określonej pracy - nie mniej niż 4% ww. wynagrodzenia |
218,32 zł |
Informujemy, że w dniach od 16 do 27 listopada 2026 biuro Cechu będzie nieczynne. Kontakt z biurem tylko poprzez e-mail:...
Czytaj więcejW dniu 29 października 2026 delegaci wybrali nowe władze cechowe. Starszym Cechu pozostał kol. Czesław Przybyła,...
Czytaj więcejW dniu 29.10.2026 odbędzie się w naszym Cechu Walne Zgromadzenie Delegatów - Wyborcze. Jest to dla naszego Cechu...
Czytaj więcejInformujemy, że w dniu 05.10.2026 biuro Cechu będzie czynne do godz. 13.30 a w dniu 06.10.2026 będzie nieczynne. W...
Czytaj więcejW dniu 10.09 br biuro Cechu będzie nieczynne ze względu na Walne Zgromadzenie Statutowe. Konieczne jest wprowadzenie...
Czytaj więcejPrzypominamy, że od dzisiaj, tj. 1 września zmieniają się stawki wynagrodzeń dla młodocianych ✨
Czytaj więcejJuż 8 lipca 2026 r. wchodzą w życie nowe przepisy o Państwowej Inspekcji Pracy. Reforma wzmacnia kompetencje kontrolne...
Czytaj więcejW dniu 18 czerwca br. odbyły się obrady Walnego Zgromadzenia Delegatów Cechu. Jak zawsze na naszych obradach delegaci...
Czytaj więcej