Aktualności
Od dnia 1 czerwca 2023 zmieniły się minimalne stawki wynagrodzeń pracowników młodocianych. Kwoty brutto wynoszą odpowiednio: w I klasie 356,21 zł(307,37 netto), w II klasie 427,46 zł(368,86 netto) i w III klasie 498,70 zł(430,33 netto). Młodociani odbywający przygotowanie zawodowe w formie przyuczenia będą od marca 2023 r. zarabiać 284,97 zł brutto (245,91 netto).
Informujemy, że w dniach od 16 do 27 listopada 2026 biuro Cechu będzie nieczynne. Kontakt z biurem tylko poprzez e-mail:...
Czytaj więcejW dniu 29 października 2026 delegaci wybrali nowe władze cechowe. Starszym Cechu pozostał kol. Czesław Przybyła,...
Czytaj więcejW dniu 29.10.2026 odbędzie się w naszym Cechu Walne Zgromadzenie Delegatów - Wyborcze. Jest to dla naszego Cechu...
Czytaj więcejInformujemy, że w dniu 05.10.2026 biuro Cechu będzie czynne do godz. 13.30 a w dniu 06.10.2026 będzie nieczynne. W...
Czytaj więcejW dniu 10.09 br biuro Cechu będzie nieczynne ze względu na Walne Zgromadzenie Statutowe. Konieczne jest wprowadzenie...
Czytaj więcejPrzypominamy, że od dzisiaj, tj. 1 września zmieniają się stawki wynagrodzeń dla młodocianych ✨
Czytaj więcejJuż 8 lipca 2026 r. wchodzą w życie nowe przepisy o Państwowej Inspekcji Pracy. Reforma wzmacnia kompetencje kontrolne...
Czytaj więcejW dniu 18 czerwca br. odbyły się obrady Walnego Zgromadzenia Delegatów Cechu. Jak zawsze na naszych obradach delegaci...
Czytaj więcej